ОПЛАТА — ДОСТАВКА

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Наявність товарів і ціни

Всі товари, відмічені як «в наявності», — є на складі. Ціни на сайті актуальні — уточнювати не треба.  

Якщо товару немає в наявності — на ньому стоїть відповідне позначення, і ви не додасте його до кошику.  

Як оформити замовлення

Нас самих дратують нескінченні реєстрації і форми для заповнення, тому ми спростили вам життя. Оформлюйте замовлення без реєстрації. Додавайте обрані товари до кошику, вводьте необхідні дані для доставки та вибирайте спосіб оплати.  

Відправка замовлення

Після оформлення замовлення товар відправляється наступного робочого дня.

ВИБИРАЙТЕ ЗРУЧНИЙ СПОСІБ ОПЛАТИ

Оплата на картку Приватбанку

У такому випадку реквізити картки для оплати прийдуть вам разом із підтвердженням замовлення. 

Оплата у відділенні Нової Пошти (накладний платіж)

Оплата товарів під час отримання у відділенні «Нової Пошти». Додатково з вас знімається 2% від суми за відправку грошей назад.

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Доставка «Новою Поштою»

Служба доставки «Нова Пошта» доставляє по Україні за 1-2 робочих дні.
Вкажіть номер найближчого відділення в адресному рядку під час оформлення замовлення.
Вартість доставки Ви оплатите у відділенні “Нової Пошти” в момент отримання товару (в середньому 50 грн.)
Якщо ви бажаєте оформити кур’єрську доставку за адресою до Вашого дому чи офісу — вкажіть побажання у примітках до замовлення адресу в адресній стрічці.

Цілісність вантажу

Наполегливо просимо перевіряти цілісність товару під час отримання на відділенні «Нової Пошти» згідно з Правилами. Особливо якщо ви помітили візуальні ушкодження на упаковці. Переконайтеся, що товар доїхав без пошкоджень, у присутності працівника служби доставки.

Якщо все-таки відбулось пошкодження при доставці, потрібно негайно написати заяву-претензію із зазначенням зовнішніх пошкоджень упаковки (вм’ятини, бруд, сліди недбалого поводження). В іншому випадку «Нова пошта» не стане відшкодовувати збитки.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Якщо товар вам не підійшов, у вас є право повернути або обміняти замовлення не пізніше 14 днів із моменту отримання за умови збереження товарного вигляду, заводських етикеток і упаковки. Для цього зв’яжіться з нами по телефону або через форму зворотного зв’язку на сторінці КОНТАКТИ, і ми виберемо зручний для вас спосіб повернення грошей або заміни товару.