ОПЛАТА — ДОСТАВКА

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Наявність товарів і ціни

Всі товари, відмічені як «в наявності», — є на складі. Ціни на сайті актуальні — уточнювати не треба.  

Якщо товару немає в наявності — на ньому стоїть відповідне позначення, і ви не додасте його до кошику.  

Як оформити замовлення

Нас самих дратують нескінченні реєстрації і форми для заповнення, тому ми спростили вам життя. Оформлюйте замовлення без реєстрації. Додавайте обрані товари до кошику, вводьте необхідні дані для доставки та вибирайте спосіб оплати.  

Відправка замовлення

Після оформлення замовлення товар відправляється наступного робочого дня.  

ВИБИРАЙТЕ ЗРУЧНИЙ СПОСІБ ОПЛАТИ

Оплата на картку Приватбанку

У такому випадку реквізити картки для оплати приходять вам разом із листом-підтвердженням замовлення на електронну пошту. Якщо лист не прийшов, перевірте папку «Промоакції» чи «Спам».

Оплата накладеним платежем

Оплата товарів під час отримання у відділенні «Нової Пошти». Додатково з вас знімається 2% від суми за відправку грошей назад.
Зверніть увагу! Скло та кераміку відправляємо з повною передплатою. Ми ретельно запакуємо товари, щоб ви отримали замовлення цілим.  

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ

Доставка «Новою Поштою»

Служба доставки «Нова Пошта» доставляє по Україні за 1-2 робочих дні.
Вкажіть номер найближчого відділення в адресному рядку під час оформлення замовлення.
При виборі доставки «Новою поштою» до суми замовлення автоматично додається фіксована плата 45 грн.
Якщо ви хочете кур’єрську доставку за адресою — вкажіть побажання у примітках до замовлення. В такому випадку послуги кур’єра оплачуються додатково (середня вартість 50–60 грн).

Цілісність вантажу

Наполегливо просимо перевіряти цілісність товару під час отримання на відділенні «Нової Пошти» згідно з Правилами. Особливо якщо ви помітили візуальні ушкодження на упаковці. Переконайтеся, що товар доїхав без пошкоджень, у присутності працівника служби доставки.

Якщо все-таки відбувся бій, потрібно негайно написати заяву-претензію із зазначенням зовнішніх пошкоджень упаковки (вм’ятини, бруд, сліди недбалого поводження). В іншому випадку «Нова пошта» не стане відшкодовувати збитки.

Самовивіз

Якщо вам зручно забрати й оплатити замовлення у м. Львові, деталі доставки обговорюються в телефонному режимі.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Якщо товар вам не підійшов, у вас є право повернути або обміняти замовлення не пізніше 14 днів із моменту отримання за умови збереження товарного вигляду, заводських етикеток і упаковки. Для цього зв’яжіться з нами по телефону або через форму зворотного зв’язку на сторінці КОНТАКТИ, і ми виберемо зручний для вас спосіб повернення грошей або заміни товару.